julpyntat =)

När jag kom hem från Jobbet lagade min älskade pannkakor till mig =)

sen gick jag, Hanna och Emelie till Stina och Malin och beslutade vem som skulle köpa vad till vårt julbord.

På kvällen har jag känt mig pysslig så jag satte upp det traditionella hjärtat på vår ytterdörr, fjärde året irad jag har satt upp det på den dörr jag bor innuti =P så det är ju faktiskt en tradition nu.
Har även tagit fram granen och prytt den med mina julklappar jag fått av min älskade familj. Hanna la även sina klappar där!

Å nu är jag äntligen ledig imorn! har jobbat mina 8 dagar irad men imorn är det äntligen dags att åka ut och glida lite på min älskade bräda. Hanna är också ledig och nu har vår australiensiske kompis Tom kommit hit, han ska fira jul och nyår med oss. Så vi ska ut och åka imorn, hoppas det inte är för kallt bara. Internet visar att det ska bli 21 minus..

"dörrkransen"

Julgran med klappar


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Snygg gran och hjärta.



God Jul

2009-12-22 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0