Nyår..

Nu har det gått ett helt år igen.. helt galet!

Jag kom på att jag glömt skriva om i tisdags, det gick jättebra på skoterkursen, vi började med att ha lite mer teori, och sen "körde vi upp" dvs, körde lite skoter, tookskoj trots att det var minus 20 ute. Det var strålande sol och blå himmel ute, sjukt vackert när man körde på den frusna Idresjön. Efter lunch var det dags för uppskrivning, det gick jätte bra! och jag har nu mitt skoterkörkort :D känns toppen! är något jag velat ha i många år!!

ser ut som en huligan med Magnus rånarluva..

men den va guldvärd i det kalla vädret!

sjukt fint ute på Idresjön



igår jobbade jag halvdag, när jag slutade vid 13 bytte jag om i raketfart och kastade mig sen ut i det fina vädret och åkte bräda i 1,5 timme =) det va hårt och alldeles perfekt i backen (lite uppåkt men det får man räkna med vid 13.30 på dagen)
Hängde sen med lite fjolårs säsongare som kommit upp för att fira nyår upp till Utsikten och afterski.. det var ett jäkla drag där inne, På G spelade och vi stod allihop på bänkar och bord och dansade =)

några bilder från Dalarnas längsta.




fick en liten bild på vår Aussieguy också..


Idag har jag sovit ut och gosh vad skönt det var! Efter frukost gick jag en liten promenad till Isrinken vi har här i Idre för jag fick för mig att jag skulle åka lite skridskor idag, men det var minus 17 ute och de hade bara plogat 1/3 av isen, så jag kände inte riktigt för det då.. Köpte iaf allt jag behövde för att göra chokladmoussé och gick sen hem och gjorde den, så nu står den och "stelnar" i kylen..
Ikväll ska jag och Magnus hem till Jacob och Lovisa och äta middag, Björn och Linda tittar kanske förbi också. Björn kör pistmaskin så han visste inte när han skulle kunna sluta..
Blir en lugn och skön nyår, ska absolut inte upp på fjället iår, det var ett sådant fjasko förra året..

ne, om man ska börja skriva lite på sin årsredovisning kanske..
Gott Nytt År på er alla där hemma!

Vi ses 2010!!!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Stort GRATTIS till körkortet. Gott Nytt År på dig och många kramar.

2009-12-31 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0