Skoterkurs del 1

Idag har jag varit på dag 1 av 2 i min skoterkurs,, en heelt värdelös dag! Jag fick ett mail att man skulle läsa igenom kursboken man fått innan kursen började, så det har jag gjort, och highlightat det jag tyckte va viktigt osv.. (lär mig bättre då) och vad har vi gjort idag då? jo gått igenom boken.. "läraren" min grupp fick var helt kalasdålig, han satt och läste ur boken ordagrant, det hade jag ju precis läst.. ne, suck!
på eftermiddagen åkte vi ut till skoterbutiken och fick se variatorrem och lite annat smått och gott på en skoter, det var intressant, för då fick jag ihop det i huvudet, inte så lätt att läsa om primär och sekundärvariatorer utan att se skiten också..
Har läst på lite mer nu på kvällen, mycket är påminnelse från när man tog körkortet, om bromssträcka och reaktionssträcka osv.. så det är lite intressant.
Så efter imorn är jag förhoppningsvis ett körkort (förarbevis) rikare! =)
puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Lycka till med kökortet

2009-12-29 @ 08:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0