snö snö snö snö snö! :D

ja, idag har det snöat nästan hela dagen på fjället!
Min arbetsuppgift idag var att köra runt och titta på en massa stugor så jag vet vad jag hyr ut till folk som ringer och bokar.. finns många fina stugor på fjället må jag säga! speciellt de i Dählie byn..
Det tog mig nästan hela dagen att ta mig igenom listan jag fått av min chef, men det har varit en intressant dag. Att få se några andra typer av stugor än de man alltid bott i som liten. =)
Resten av dagen gick snabbt, svarade på lite boknings mail, de mesta är prisfrågor nu på försäsongen, folk som funderar på att åka upp men undrar vad olika stugor kostar. Fick ett krångligt mail om att bo på Pernilla Wiberg Hotell. Hatar att boka in folk där för det är krångligare än att boka "vanliga" stugor.
meen. annars har det inte hänt så mycket, har flyttat nästan alla mina saker till 4an nu, så Magnus slipper se min packning i hans vardagsrum. =P imorn Kommer Hanna och Emelie upp, så då står självklart tacos på menyn :D ska bli så skoj.. längtar efter mina Sambos!!!!
ne, dags för att se Ullared på tv. hejsvej!
.
en av loungerna längst upp i Bergänget boendet. cool
Snö =)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej och ha det bra många kramar BA och Maggan

2009-12-07 @ 22:35:21
Postat av: jennie

He he...snurrar det på ganska bra i huvudet? Jag var helt yr i mössan de första veckorna. Jag tror att du kommer att fix det galant



lycka till!



Kramar!!

2009-12-08 @ 18:57:46
URL: http://jenniejummie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0