3 underbara lediga dagar!

åh, det har verkligen varit såå välbehövligt med dessa lediga dagar, Alex kom upp i onsdags och vi åkte hem och käka lite falukorv och makaroner sen begav vi oss till Lillgårn och förfestade, hade en trevlig kväll på Kiken.

Natten mellan onsdagen och torsdagen snöade det typ 15cm så redan på morgonen vid 9 när vi var ute i backen var det puckelpist, så vi fick jobba rejält med benen, fast det var sjukt roligt ändå för det var så mycket snö att det gjorde absolut inget om man ramlade för det var som att slänga sig i sockervadd (typ)
på kvällen var vi ett gäng som åkte skridskor nere vid skolan, så sjukt roligt! och jag blev kallad "isprinsessan" :D

Fredagen åkte jag, Hanna och Alexander upp till värdshuset vid 8 och åt frukost buffé, billigt vardagslyx! Vi var ute i backen vid 9 och fick åka lite manchester, så underbart! brukar aldrig orka ut i backen så tidigt när man är ledig och äntligen får sova ut.. :P Köpte mig ett par nya googels idag, sjukt nöjd med dem, de va lite dyra men det får det vara värt!! Vädret var väldigt växlande, det var lite sol på morgonen men sen på förmiddagen började det snöa, efter det blev det mulet och sen började det blåsa så det var helskumt! Vi gav upp vid 14 och gick till Tillfället och åt en hamburgare var, gick sen till Afterskiin och började förfesta där, Alex var en ängel och körde mig och Hanna denna dag,
Efter lite vila gjorde vi oss iordning och drog till Hsb för förfest, och åkte sen upp till Kiken och festade vidare, men det blev en ganska tidig kväll för vi var ganska trötta allihop,

Idag tog vi lite sovmorgon Alex och jag, så vi var ute i backen typ vid 10.30.. Idag har det varit helt underbart väder!! vi har åkt och åkt och åkt, testat de flesta svarta backarna och upptäckt att vissa är förbannat branta :P
tog lite kort också, =)
Ikväll är det middag och melodifestival som gäller, mer om det senare..
ha en bra kväll alla!

jag och hanna
Jag och Hanna i det obligatoriska vi-i-liften-kortet. (visst är mina nya brillor assnygga!)
em åker
Jag fräser fram i backen!
alex stylar
Alex försöker styla, (kanske inte ska nämna att efter detta hopp gör han 3 kullerbyttor och
börjar blöda näsblod :P) men vad gör man inte för ett bra kort?
alex
En kall öl satt inte helt fel efter en hård dag i backen!
me
En glad men lite trött Emelie

Kommentarer
Postat av: thomas

hårdaste mössan.. NÅNSIN!

2009-02-28 @ 21:15:42
Postat av: Louis

Gu va kul att höra att du haft tre bra lediga dagar! Blir så glad när jag läser att du har det bra och är glad!!!!! <3

Och jaaaaa!!! dina googles är fan asfräna!!!

Kärlek till dig underbara du!!!!!!!!!!!!!!!!!



Saknar dig tonvis mycket! <3

2009-03-01 @ 01:22:27
URL: http://louisthorell.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Hej tjejen! :D

Hoppas allt är bra med dig! :D

KRAM!

2009-03-03 @ 15:14:22
URL: http://nileah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0