Alla hjärtans dag,

jaha.. då var det den där dagen, den 14de februari. Dagen då alla par är extra gullegulliga, skoj för er då :P Jag har slutat tycka att det är en speciell dag, tills jag är riktigt jäkla kanonkär och är sådär gullegullig.. strejar är vad jag gör!

Men jag har i alla fall haft en bra dag på jobbet, har varit i Ost-liftarna idag, och det var riktigt soligt och trevligt! :) Marika och Wille kom förbi några gånger, och allt har bara flutit på, inga arga gäster, eller krånglande liftar.. Efter jobbet gick jag till Afterskin där wille återigen satt och diggade till bandet, han har charmat alla här uppe, jag var även gästartist idag, och sjöng Take me to your heaven med bandet,, tror ni att jag trivdes av att stå på scenen igen eller?! aaaw! ville inte gå ner, jag måste sjunga ibland, det är bara så!!

Nu på kvällen har vi ätit tacos och sitter nu och tittar på melodifestivalen, får se hur det går för dem, jag hoppas på H.E.A.T och Måns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0