jag + Ben&Jerry = sant!

fii fasen vilken dag,, har ju mått bättre i mitt liv om man säger så, det var riktigt tungt runt lunch, men jag tog mig igenom dagen och nu sitter jag i pjamasbyxor och underställströja och tittar på Miami Ink och ska snart hämta min dejt för kvällen i frysen, han heter Ben&Jerry cookie dough! Kan inte sluta tänka på min älsklingpälskling Sanne när jag äter den, det är vår glass,, Satt och tittade igenom lite Australien bilder förut och det är farligt altså.. gud vad jag saknar den tiden, det landet.. skulle ge väldigt mycket för att åka tillbaka, men den tiden är förbi, bara att titta framåt... (men tack för det fina mmset sanne ;) skrattar alltid lika gott åt att jag hör ditt skratt i mitt huvud efter att du tog den bilden! förstår inte hur du kan tycka den är såå rolig men den är tydligen det... :D

ne, min dejt väntar, ha en trevlig kväll alla! 
rolig bild
Förstår inte riktigt vad som är såå jäkla roligt med denna...
b&j
min dejt för kvällen och liten bonus på sidan ;)
em och mj i sydney
Miss U, miss Sydney!

Kommentarer
Postat av: thomas

ååh, läska lagom med ben & jerry.. tråkigt att dagen varit dålig, du ska nog se att du studsar omkring snart, lovar!

2009-02-03 @ 00:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0