jobb jobb och ja, jobb,,

vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu för det enda jag gör är jobba, äta och sova.. skalman och jag. =)

Blev inte bara lite avundsjuk på Sanne nyss, hon har hälsat på Jossi i Gbg över dagen och shoppat, JAG VILL OCKSÅ HA NYA SKOR!!! (need pics Sanne) jag vill också åka till Gbg och träffa Jossi och bara "va" men men.. det kan jag göra i maj!

Nu ska jag ta och käka lite middag, har fått dille på gulaschsoppa, så det får det nog bli...

(sorry för ett ganska jätteointressant inlägg, men jag är en tråkig människa just nu :P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awh stackars lilla skalman-tjejen, inte lätt när du inte har någon bamse som ser till att du har lite roligt att göra! Roligt sammanträffande för övrigt..

2009-02-16 @ 22:39:16
Postat av: Sanne

uppdaterat! :D

2009-02-16 @ 23:41:31
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej men samma efternamn! aha, jag har nästan alldrig sett nån med samma, ganska ovanligt här nere i sverige men upp är det välll lite vanligare men ändå, Åhåjaa Baacklund! ;D

2009-02-17 @ 03:52:00
Postat av: Fia

Hej du, när du nu kommer till gbg så får du inte glömma bort mig ;) hehe...

Vem är skalman?

KRAM!!

2009-02-17 @ 10:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0