Lodis onsdag!

Fy fasen vilken dag på jobbet! hur mycket folk som helst och det har snöat hela dagen,, så jag såg ut som en snögubbe typ hela dan. Men det gick bra ändå, jag kände att jag var på ett superhurmör, och en gäst gjorde min dag när hon sa att vi var trevligaste sidan på fjället, (har ju lite tävling mot varandra)

Nu sitter jag hemma och dricker en cider för ikväll är det Badtaste/dansk-tema på Kiken =) så jag har lite Australienkläder på mig, boardshorts, westend t-shirt långkallingar osv.. ska bli skoj ikväll! ska snart åka till Jessica och Emma innan vi drar upp..

lodis

Kommentarer
Postat av: thomas

Värst vad du ser smal ut då, akta så du inte tynar bort

2009-02-18 @ 22:51:24
Postat av: Sanne

Haha, fy fan vad du ser ut! <3

2009-02-19 @ 23:11:04
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0