rastlös städtant!

Jag tänkte att jag verkligen skulle sova ut idag, men nu har jag jobbat och gått upp tidigt så länge så när klockan var 9.15 så kunde jag inte sova längre,, väldigt märklig känsla. Jag är ju tjejen som brukar sova hur länge som helst?!

jaja,, jag tittade bl.a. på Changeling, Angelina Jolie gör verkligen ett jättebra jobb i filmen, men jag tyckte inte riktigt om slutet, ska inte avslöja mer om det är någon liten själ som läser bloggen som inte har sett den.. den är absolut värd att se!

Efter 2 filmer var jag totalt rastlös, så jag gick lös på städning i mitt rum och i badrummet, skrubbade till och med silen i duschen med en gammal tandborste, den ni ;) dammsugit och moppat hela vardagsrummet, hallen och badrummet! *okej var bara tvungen att skryta lite*

Ikväll ska jag bara ta det lugnt så jag är pigg till imorn, måste ju bli frisk till helgen då jag, Jessica och Sofie ska köra till Sälen och härja på HC, ser fram emot det jättemycket!! sen lär det bli mc Donalds och Systemet medans vi ändå är i "civilisation" :) Ska bli superskoj att träffa Emelie också, saknar dig bruttan!

Jag och Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0