trött på att behöva snyta mig!

Helg, ledig dag, jihoo, jag är fortfarande snuvig och det har satt sig i bihålorna (som vanligt) så jag började käka Kåvepenin dag.. jätteskoj, /NOT men men, life´s a bitch!

Jobbade sista "ordinarie" dagen i bokningen igår, svarade i telefon och lite mail också, men det roligaste var att jag fick in ett mail om en skidhyra och skipass beställning från en Dansk skola, så jag håvade in 187000kr :D så jäkla gött!! Så nu i framtiden ska jag var där ca 2 dgr i veckan. Jätteskoj att de ville ha kvar mig :D *stolt*

Efter jobbet var det personalkväll med Liften, vi bowlade, och det gick förvånansvärt bra :) var jättetrevligt! (inte lika roligt som personalkvällen där vi hade våra speciella rutiner vid strike Sanne och Emma ;) men det var ändå skoj)

Kvällen fortsatte på HSB där Amir hade födelsedagsfest "bad taste" hade velat klä ut mig när jag såg alla andra men jag fick typ reda på temat när jag kom dit, så well well.. det kommer fler gånger.

Vi drog upp till Kiken, men mina bihålor gjorde sig konstant påminda så det va inte speciellt skoj där uppe igår, + att jag väntar till på söndag, då jäklar blir det drag i Sälen!!! längtar som fasen!
nu ska jag sätta på en film och gosa ner mig i soffan,
Tänkte dra upp och åka lite bräda, men det snöar och har sig så då blir det bara jobbigt...
tar det imorn med Hanna istället!

ciao!


Kommentarer
Postat av: thomas

Awh stackare, synd att du inte slapp pencillinet :(. Vilken film blir det? hoppas den är bra!

2009-02-07 @ 12:46:52
Postat av: Catrin

Trevlig blogg du har..

Önskar dig och de dina en skön söndag

2009-02-08 @ 10:48:36
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0