tvättkväll

Herrejösses vad tråkigt det är att tvätta! därför man gör det så sällan och då tar det ännu längre tid när man väl gör det, jag höll på till 23.30 igår och höll på att somna ifrån den massa gånger.. Men nu har jag i allafall inte ett enda skitigt plagg i lägenheten, =) jag bytte till och med om innan jag tvättade så att jag kunde tvätta de kläderna också.

Äntligen klart!

tvätt


ganska trött idag, känner att jag inte har varit så mycket ledig på sistonde. men på onsdag kommer Alexander upp, och sen är jag ledig torsdag, fredag och lördag! ska bli så gött!! åka bräda och bara softa! synd bara att det är stockholmsvecka så det kommer bli kö, men det är ju bara att undvika de "populäraste liftarna" jag tycker mycket om Nordbackarna ändå och det är oftast där det är minst folk =)

och Idag drog ett gäng till Mora för att shoppa, har försökt känna efter vad jag känner inför de, (inte att de ska åka utan att om jag skulle föjlt med) men jag känner absolut inget behov av det, de tjatar om att de ska shoppa, äta, klippa sig osv.. Jag förstår inte vad som hänt med mig, men jag känner inte ens den minsta längtan efter det, visst vore det skoj med nya kläder och framförallt ett par nya pumps, men ne.. Jag känner mig som tjuren Ferdinand, "jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt och lukta på blommorna"


Kommentarer
Postat av: Alex

On my way babe!

2009-02-24 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0