+¤/&#%&#¤!!!!

ush, denna dag har varit totalt kaos i huvudet hittils..

först fick jag mitt nya schema som jag väntat på eftersom jag ska vara i bokningen några dagar i veckan och sen i liften, och jag hade gått och tänkt att när jag får nya schemat så löser sig alla frågetecken, men nu visade det sig att jag har fått dagar ledigt som jag inte hade tänkt vara ledig och jobbar vissa dagar då jag ville vara ledig.. krångel krångel... så nu sitter jag här med huvudvärk och försöker få klarhet i allt... det löser sig väl på något sätt men bläh!

och så pratade jag med min chef idag för de hade fått in klagomål från i helgen när jag och Christopher stod i en lift, det var -18 utomhus och de liftarna ligger ganska avsides så det kommer inte mycket folk dit. Men just när vi hade gått in i lifthuset för att värma oss så kom det ju såklart en kärring som inte kunde ta liften och En gubbe kom och skällde på oss. å tro fan att han har mailat till vår VD nu.. GAAAAAH blir så förbannad!! ge mig en rast då så jag vet när jag får gå in och värma mig! ne, det är Idre jäkligt dåliga på för jag jobbar ju utan raster, och är det 18 minus ute så funkar inte det! och jag kan ju inte direkt klaga heller för det är ju bara "så det är" men GAAAAAAH! Tur att man kan skriva av sig lite i alla fall!

men jag har i alla fall sålt veckor på stugor för över 10 000 kr idag så det gör mig lite glad :D + att jag ska träffa Hanna ikväll som jag inte träffat på några dagar för hon är ju så upptagen den bruden :p (å ja, några dagar i Idre känns som en evighet!!)

dags att återgå till jobbandet, men just nu ringer det inga så det är lugnt och skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0