Bokningsbruden..

såhär ligger det till..
förra veckan fick jag en förfrågan av min chef om jag kunde tänka mig att byta jobb och jobba på bokningen i några veckor.. för de har brist på folk medan vi har lite överskott i liften då det inte kommit nog med snö för att öppna de sista liftarna... Efter att ha gjort en snabb pro/con lista i huvudet tackade jag ja.. och fick träffa min nya chef för de kommande veckorna. jag ska altså hjälpa till att föra in gruppresor in i datorn så de får rätt skidor, stuga osv.. är inte riktigt säker på mina arbetsuppgifter så jag återkommer om det... :) men det som lockade mest var att jag får sitta inomhus de tre kommande veckorna då det kommer vara snorkallt.. jag får även längre arbetsdagar = mer pengar :)
+ att jag fick en snygg ljusblå innetröja som det står Idrefjäll på! :) jag har ju bara ytterkläderna sen innan då jag jobbar i liften...

nya tröjan


Kommentarer
Postat av: Eve

Tröjan ser bra ut ;D

2009-01-20 @ 10:48:41
URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0