Min nya kärlek...

Min nyaste kärlek heter Otrivin..
kan inte förstå hur man inte kan tycka om nässpray, det är ju så underbart! att trots vara förkyld och jäklig kunna andas.
Jag var ute igår och när jag kom hem letade febrilt efter mitt nässpray, hittade det inte så det slutade med att jag
gick och la mig med en igenkloggad näsa vilket var förjävligt!
så efter ett besök på konsum idag efter jobbet är jag nu lycklig och kan andas igen :P
haft en "vanlig" dag på jobbet,, jobbade i ost-liftarna idag och dagen flöt på utan några konstigheter.. känns dock, att man har en liten förkylning i kroppen för jag har frusit hela dan..

dags att göra en god kopp chailatte och gosa ner mig i soffan och njuta av lugnet framför tvn :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ååh, otrivin måste vara världens näst bästa uppfinning efter varm oboy. Ha det mysigt under filten pluttis!

2009-01-08 @ 20:54:56
Postat av: Sanne

Jag tänker inte uttrycka mig om nässprayet, du vet vart jag står i den frågan, däremot skriver jag för att böna dig om att följa med mig till Helsingfors 23-25 januari. Ta lite ledigt, pretty please? Jag vill inte åka ensam. :'(

2009-01-08 @ 22:22:01
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0