veckan som gått

denna veckan har nog varit den slappaste sen jag började här, jätteskönt.. efter att ha jobbat 7 dagar i rad var jag äntligen ledig i tisdags, så på morgonen åkte jag och Erika upp till Wärdshuset vid halv 9 och åt frukost buffé, såå gott! och sen hyrde jag skidor och det var faktiskt mkt roligare än jag trodde det skulle vara.. just nu är det så isigt i backarna så att åka snowboard är lönnlöst! vi åkte till Fjätervålen för alla andra ville dit, så jag hängde på, men det var BARA is i backen där som vi åkte så vi åkte ett åk och sen körde vi tillbaka till Idre ( jag fick som jag ville tillslut :P)
Jag, hanna och Erika åkte dagen lång och hade jättemysigt, sedan satte vi oss på café tillfället och hade mysigt..
Erika, hanna och jag
Onsdag skulle jag egentligen inte vara ledig men Janne (min typ förman i ost) frågade om jag ville vara ledig för hans fru skulle jobba så då kände han att han lika gärna kunde jobba han med, och efter att ha jobbat 7 dagar i rad säger man inte nej till en ledig dag till :P så Hanna och jag tog det jättelugnt och åkte med Emelie till jobbet vid halv 12.. men det var mycket mer is i onsdags så vi åkte bara 2 åk och sen gick vi och tittade lite på intersport. När vi kom ut därifrån får vi bevittna när de tar ner granen på Torget :( nu är glada julen slutslutslut...)
julen är slut

vi gick och satte oss i receptionen och degade till klockan 14 då vi får äta billigt på Café tillfället :P käkade och sen kom det ett gäng säsongare som inte heller ville åka mer, så vi blev ett gäng som satt och käkade.. sen gick vi till Afterskin, och det var ganska mkt folk faktiskt, trodde jag inte.. och till min stora förvåning tycker jag att jag ser personer jag känner igen, å jajjemän, där stod Sebastian Åreng :P jätteskoj att snacka lite skit med någon från Mariestad, även om han numera bor i Karlstad :P
På kvällen var det fullt ös på Kiken, vi blev ett ganska stort gäng som drog dit på kvällen och vi hade tokskoj! lite väl mkt alkohol kanske,, men men,, så kan det gå ibland..

Torsdag, hittade kylan hit igen, vaknade upp och såg på termometern att det var -22,, ååh så peppad man blir att gå till jobbet då.. /not!! men det gick bra, stod i en lift på "framsidan" och när solen hittade dit så var det faktiskt bara -6 ett tag..:) Sen på kvällen kom Pappsen :) Vi lagade varma mackor och sen somnade vi gott,, mer om helgen kommer senare..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Thomas

rödaste kinderna i vääärlden? någon sorts rekord iaf!

2009-01-16 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0