what a crapy day!

idag är en sån dag som man bara vill gräva ner sig i soffan och inte röra på sig..

stod i Askelifen idag, den ligger typ längst ner och man står ensam och öde hela dagen, för att göra det hela ännu bättre så finns det inte någon toalett där, så vid ett när jag behövde gå på toa kallade jag på Kent som kom ner, men eftersom jag inte har något skoterkort får jag inte ta skotern och köra till en toa, så alternativet som fanns kvar var att gå in i skogen, vilket i vanliga fall är lite krångligt som tjej, men att det är en halvmeter snö och man har långkallingar och täckbrallor på sig gör det inte direkt enklare.. SÅ irriterad, och när jag skulle gå tillbaka missade jag en död gren som hängde ner, den skrapade upp mitt ögonlock så jag har ett sår där och ögonlocket är svullet.. gaaaaah!

är kanske inte något att bli arg över men jag var bara tvungen att avreagera mig någonstans.. nu ska jag ta tag i att städa stugan.. mina golv skriker efter en omgång med moppen!

tacksåmyckethej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter toppen att vara liftvakt i Idre :p Hoppas på en annan lift imorn då!

2009-01-06 @ 22:53:50
Postat av: Sanne

vafaen. låter till o med värre än ravin!

2009-01-07 @ 23:07:25
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0