Äntligen!!

äntligen är det slut på denna jobbveckan! den har varit helt fruktansvärd, inte kunnat köra så mycket (maskinen på jobbet altså) så jag har fått sopa papp några timmar typ varje kväll.. Idag körde vi inte alls utan vi hade städstopp hela dan så fantastiskt tråkigt!! men vi gick hem vid 20.00 vilket var väldigt skönt eftersom jag ska upp tidigt imorn så nu kan jag gå och lägga mig och sova min skönhetssömn!
för imorn drar jag till Idre :D:D:D:D

puss o kram till alla men speciellt till en!

Kommentarer
Postat av: thomas

men vi på 56:an lämnade riktigt fina presenter till er på golvet.. fast dom fick ju förmiddagsskiftet :)



moahahahah!! ha det fint gumman!

2009-08-01 @ 02:13:50
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0