bra dag på jobbet!

Idag gick jobbet huur trögt som helst första timmarna,, jag trodde att klockan var 19 för då brukar jag börja bli hungrig, gött tänkte jag,, men ack så fel jag hade för då var den 16.55,,, dubbel suck!! meen i allfall efter det sen så flöt dagen på.. och det gick bra för oss idag, inte många stopp och "bra" papp (inga konstiga ordrar med lång, hal eller smal papp så vi lyckades köra över 100.000meter! :) vilket är riktigt bra!! målet för ett skift är 86.000 vilket vi sällan kommer upp i så idag var en bra dag!

När vi passerade 100.000meter


Och imorn drar vi ÄNTLIGEN till Skåne, ner till Matilda, Elin och Sandra och massa fler på Australien reunion =D ska bli så himla skoj.. från Västergötland drar jag, Sanne, Alex, Johan och Alexanders kompis Erik?! tror jag han hette. längtar verkligen till imorn! slängde precis in en tvätt i maskinen (ja jag vet att det är väldigt sista minuten) men det ska bli sol imorn så förhoppningsvis hinner det torka innan jag åker..
tar nog med mig datorn ner, så det kanske kommer något inlägg i helgen..

ha en underbar helg ni få hjältar som läser min blogg =)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är bara trevligt att läsa om allt som du hittar på

2009-07-18 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0