förbannade strukturtapeter!

Gick förvånansvärt bra att gå upp imorse, cyklade till jobbet småsjungandes för mig själv, =)
när jag kom dit så visade det sig att de hade jobbats natt på min maskin och torget (där pappen hamnar) var fullt.. såå vi kunde inte börja köra förns klockan 8 suck fantastiskt tråkigt att komma till jobbet i ottan, och inte kunna göra något på 2 timmar...
maskinen krånglade ganska mycket fram till halv 11, sen körde vi på och slutet av arbetsdagen gick ganska snabbt..

Efter jobbet cyklade jag hem till Tina och Johans nya hus och började hjälpa till, idag var det rivning av tapeterna i deras blivande sovrum. strukturtapeter borde skjutas!! jag och Johan sjöng i skalor om hur mycket vi hatade dem.. fii fan! tog ett bra tag och jag kommer förmodligen snyta ut aprikos-orangea snorkråkor i några dagar framåt, (hur man kan välja orangea strukturtapeter kan jag fortfarande inte förstå..) men men, nu är de väck!!

åt en jättegod rostbiffsallad med mammsen på kvällen och nu är det jättedags att sova, klockan är redan för mycket och jag ska upp klockan 5..

godnatt

Johan och hans pappa Arne fixar och grejar i det blivande sovrummet..


Kommentarer
Postat av: Helen

Nämen, var har de köpt hus? Jätte kul juh, hälsa dem!



KRAM

2009-07-08 @ 14:33:54
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0