Fryksdalsdansen dag 1

ja, jag vet det är såå inte festival att ha med sig sin dator, men jag vill ju skriva om vad som händer så den får ligga i bagaget väl gömd, och nu sitter jag i bilen :P

När jag körde till Kil igår så regnade det HELA vägen.. så jäkla tråkigt, det är så jobbigt att köra i regn.. Fick jättegod mat hemma hos Hanna innan vi körde vidare till Sunne.. kom fram, och det verkligen öste ner hela tiden.. vi kom fram vid 19 och insåg att det går verkligen inte att sätta upp ett tält i detta vädret, så vi satte oss i en typ fritidsgård och spelade lite kort, vid 20 drog buggen igång så vi gick till ett av buggtälten och satte oss där, vid 21 kom Emelie äntligen och trion var fulländad.. vid 22 hade det slutat regna så vi kunde dra upp tältet, =) och vi kom igång med cider och rosévin! :)
vid 23 spelade Alcazar, vilken show! den var helt grym, dom är verklien entertainers!! Vi satt sedan natten lång utanför tältet och pratade och myste.. =)

Idag vaknade vi vid 10 då det var en bastu i tältet, för solen behagade komma fram :D:D så dagen har spenderats åt att sola och dricka cider, har även hunnit med en omgång TP och några vändor Twister :) det är så skoj att bara vara en helg och få umgås med 2 människor jag verkligen tycker om! <3
Ikväll är det Björn Rosenström som gäller och även några turer på buggbanan!
puss o kram!

vi 3 lite halvblöta men ack så glada :)

Alcazar bjöd på en grym show!

Emelie och Hanna utanför vårt tält som vi täckt över med en
pressening så det ska stå emot regnet :P


hahah.. stackars bil!

Nej men jag är ingen kräfta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0