sthlm och makeover!

första kvällen i Storstan tog jag och Anna det mest lugnt, satt och drack vin och snackade skit..

Idag sov jag typ till 11, såå skönt! sen gjorde vi frukost i lugn och ro och bara hade det gött.. Gick ner till Wella studios vid 14 och färgade och klippte mitt hår, så nu är ja lite mörkare igen, men framför allt så tonade vi ner allt det guldiga som var i mitt hår. När Anna sen klippt mig så tyckte jag att håret var i sån där knasig längd så det hänger ner lite på axlarna, vilket gör att det alltid ser ut som att man tror det ar 70-tal för topparna böjer sig utåt.. så vi kapade lite till.. WAY ovant men jag tycker om det.. måste bara vänja mig lite känner jag.. =)

När vi kom hem var vi så hungriga att magsäcken var ut-och-in.. vi gjorde pasta med god baconsås så nu mår vi som vi förtjänar igen =) ska nog slänga oss i soffan och kolla på film nu och ladda inför imorgon och Britney Spears!! ska bli sjukt skoj!!

god mat =)

The new me..

Kommentarer
Postat av: emelie

ovant:) men jättefint gumman, kanonsnyggt!!

2009-07-12 @ 21:50:19
URL: http://frommywindowabove.blogg.se/
Postat av: Sis

Nice! Nu har du kortare hår än jag för första ggn på många år :-)

2009-07-13 @ 21:14:50
Postat av: Hanna

Grymt snyggt älskling

2009-07-13 @ 22:24:03
URL: http://hannahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0