Mats och Pias Bröllop 27/6 - 2009

Igår var det äntligen dags för pappas yngsta bror Mats att gifta sig och det gjorde det ute på en liten ö som heter Långskär i Vänern dit alla gäster blev körda i olika båtar väldigt vackert,, jag sjöng "där björkarna susa" och "för att du finns" Efter det åkte vi tillbaka till Torsö för bröllops fest men jag tror jag tar detta inlägg i bilder istället för det skulle helt enkelt bli för mycket babbel :P

Brudparet kommer intågandes till Panflöjt med Dana Dragomir "det vackraste"

Jag sjöng =)

Tina och flytvästkillen..

Ringen träs på =)

Deras entre som man och hustru var väldigt mäktig när de kom inglidandes
med båten, Hade högtalarna på max och ur den strömmade Queens - I was born to love you,
vinkandes som kungligheter och hade badankor på släp =P


Väldigt coola båtservetter!

Bröllopsvalsen klarade de av nästan galant, hehe

En väldigt varm Emelie och Pappa dansar

Pappa och Tina

Jag dansade med lillprinsen =)

Kommentarer
Postat av: thomas

Hah, det vackraste! Bara några timmar efter jag nämnde Wennersten, hur stor är chansen?



Såg ut som ett fint bröllop!

2009-06-28 @ 23:36:57
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0