dåligt..

jag vet, men jag har inte orkat skriva på några dagar...

men en liten förkortad update..

I lördags sjöng jag på lilla Englas dop, väldigt söt bebis och jag tror att min sång var uppskattad, tolkar det som ett bra betyg när Linda (mamman) efteråt kommer fram och säger "Emelie, om jag nån gång gifter mig så ringer jag dig" =) så glad jag blev!!
På kvällen bar det av till Karlsborg för förfest hos Anna och sen en mysig kväll på Idas, väldigt trevligt!!

Söndagen blev jag bjuden på morsdaglunch, (borde det inte vara jag som bjuder) well well, det var gott! roligaste var när August får tag i pappersduken och lyfter armarna rakt upp så att Johans mineralvatten välter över hans mat och över honom.. (ooops) hahahahah skadeglädje är den sanna glädjen =P
På eftermiddagen var jag barnvakt åt trollen Elliot och Matilda, det gick jättebra, vi åt falukorv och makaroner och lekte, jag upptäckte också charmen med Madagaskar tv-spel,, heelt sjuk skoj var det, satt som klistrad framför tvn när de hade somnat heh..

i veckan har jag inte gjort speciellt mycket,, ledig och har inte direkt några planer, har umgåtts mycket med Tina och August, igår nattade jag honom själv för första gången, och det gick galant :D sjukt stolt!!

Har även gett mig fan på att nu ska här loosas vikt, och jag har börjat hårt för att chocka kroppen lite, så jag har bara ätit flytande sånadär nutrilette grejer, går riktigt bra, men jag vill inte att kroppen ska få för lite näring så ikväll tänkte jag äta lite kött och sallad.. men har tappat 2 kg sen jag bestämde mig för att gå ner i vikt så det känns jättebra!
(och nu när jag skrivit i bloggen om det så finns det ju liksom ingen återvändo) going down!!

och jag längtar helt sjukt mycket efter helgen som kommer! ska åka till Smedjebacken och träffa Emelie :D:D ska hämta upp Hanna i Örebro, ååh, kan det inte bara bli fredag nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0