första jobbveckan...

då var första jobbveckan över, har gått bra, gjorde en tabbe idag dock då jag glömde sätta i lappar i 20 stötar (högar av papp) som jag sen fick springa runt och hitta på "torget" (en stor fyrkant med 10 långa rullband där stötarna hamnar) *oops* men men hann hitta alla innan de kördes vidare ut på lagret i allafall så det var bara en halvkatastrof =P
Lite tråkigt att vi bara jobbade halvdag idag dock, hade gärna jobbat 4 timmar till och tjänat lite mer pengar, något jag också tycker är tråkigt är att jag hamnade på A-skiftet för där jobbar folk som inte gärna jobbar över eller jobbar någon helgdag osv.. JAG vill jobba över jämt och jobba alla helger om jag så bara fick... så det är jag lite förbannad över (inombords) men inte mycket jag kan göra åt det så det är bara att "bryta ihop och gå vidare".. men just nu är jag så pengakåt obviously så jag vill jobba så mycket som möjligt de 10 veckorna som jag är på SCA.

Midsommarafton imorn,, och surprise surprise det spås regn... såå jäkla tråkigt att vi ska fira en dag då det ALLTID regnar. ne, midsommar borde nog inte få finnas...
Men jag ska i alla fall hem till Helen och Anton i nya huset (som ligger rakt över grusvägen från deras förra) =) såå sött... men det nya är större så det ska bli fint och se hur det ser ut nu, var där för några veckor sen då de inte hade så mycket ordning så det ska bli jätteskoj!

hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hehe, det har hänt en del kan jag ju tala om :) Glöm inte spelen, verkar ju som vi får vara inomhus ikväll ;)



Puss o Kram

2009-06-19 @ 14:46:52
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0