Imorn börjar slitet igen...

Jahapp.. då var det dags att sätta på sig stålhättekängorna och blåbyxorna igen imorn, då drar mitt sommarvick på SCA igång... 10 veckor framåt, varannan förmiddag och varannan eftermiddag kommer jag befinna mig i denna högljudda, varma fabrik.. känner på mig att ipoden och jag kommer bli nära vänner i sommar! för det är inte det mest stimulerande jobb man kan ha kan jag lova.. kommer säkert många klago-inlägg om det i sommar.. just wait and see :P

ne, om man skulle ta och bädda ner sig och titta på en film på laptopen kanske?
godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

du har en super fin blogg hoppas du haft en bra dag på jobbet kram din hulda moder

2009-06-15 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0