nya bebisar!

måste först bara berätta om min spännande morgon.. jag vaknade av väckarklockan och ska "bara" snooza lite.. yeah right.. gick ju jättebra! NOT Mamma kom upp till mitt rum och sa "Emelie, nu har du försovit dig" jag tittar skräckslaget på mobilen 05.32 gaaah! PANIK! (Jag börjar jobba, måste stämpla in innan 05.48) jag studsade upp bokstavligt talat, hoppade i kläderna, kladdade på lite mascara (så jag såg någotsånär levande ut) och kutade ner i köket och blandade till en smoothie, Mamma darling kastade ihop en sallad åt mig och iväg var jag,, Hade som tur var mammas bil idag då hon åkte med Maggan till jobbet, och 11 minuter senare var jag instämplad på jobbet *pjuh* tog ett bra tag innan hjärtat åkte ner från halsgropen...

Men det jag egentligen skulle skriva om är efter jobbet, jag åkte och hämtade Mamma på Kss sen åkte vi in till Elins Esplanad och letade bröllopskläder, Mats (min farbror ska gifta sig på lördag) och vi hittade en jättefin tunika (typ) till mamma som var blåblommig med lite stenar!
senare gick vi in på skopunkten, och det var där jag blev kär 9 cm kärlek! svarta pumps med leopardmönstrad sula! I löööv them!! vad är det med tjejer och skor egentligen?! alla tjejer blir trollbundna när de går förbi en skoaffär, Sex and the city har ju inte direkt stillat kvinnors skobehov heller direkt.. =P men det är ju så roligt att få pryda fötterna med något nytt! =)

Ne, dags för sängen, är jättetrött idag, så förhoppningsvis somnar jag tidigt =D


100 % Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så snygga!

2009-06-24 @ 22:43:14
URL: http://hannahhh.blogg.se/
Postat av: thomas

sketschnygga! kattdjursmönster till en liten puma haha

2009-06-24 @ 23:56:22
URL: http://djuping.blogg.se/
Postat av: Bengt-Arne

Det var tur att du kom i tid annars hade Johan blivit arg

2009-06-26 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0