övertid och vattenfall

då var man hemma från jobbet då, eller ja, kom hem för ca 25 minuter sen, har precis lagt mig i min underbart sköna säng som är extra skön efter att ha jobbat i 12 timmar...

Jobbdagen flöt på bra gick ändå ganska snabbt, fram till halv 2, då brakade helvetet lös!! det blev fel på pappen vilket resulterade i att hissen som egentligen ska sänkas succesivt då papphögarna bildas från maskinen åkte ner alldeles för fort och skapade ett vattenfall. En term som jag förmodligen kommer skriva mer om,, det är då hissen åker ner för fort så pappen bara flyger ner och bildar ett jävla kaos rent ut sagt.. kom ihåg att dra upp kameran när första hade fallit så kolla på den så förstår ni nog..
och i och med detta så blev det ett jäkla spring och plock som resulterade i att foten började göra ont igen =( jag som hade tänkt försöka ta en promenad imorn för att komma igång lite.. meeen inte. FAN!

ne dags att sova hårt och länge så jag är fit for fight för en ny arbetsdag... bara 2 kvar denna veckan =)

puss och godnatt

vattenfall (där ska det egentligen vara 4 fina högar)

Kommentarer
Postat av: thomas

stackars lilla fossingen :/ krama lite på

2009-06-18 @ 00:30:30
Postat av: Bengt-Arne

Hej hoppas att det fungerar bra på jobbet det är väl bra att få jobb. Trevlig midsommar.

2009-06-18 @ 15:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0