Smedjebacken!

Sitter i Emelies lägenhet och har precis öppnat första cidern för dagen,, igår var en kanondag/kväll, hämtade upp Hanna i Örebro och tog en sväng via Marieberg och köpte en locktång som jag längtat efter ett tag nu.. Sedan styrde vi mot Dalarna, det gick jättebra att köra till Smedjebacken, vi var framme vid kvart över 12, hittade Sibylla nästan direkt =) Gick och kramade om Emelie, som nu är blond! blev inte bara lite förvånad då jag inte hade hört ett ord från henne om att hon färgat håret.. Vi blev bjudna på varsin hamburgertallrik thankyouverymuch och hittade ganska snabbt hem till hennes fina lägenhet.. Emelie jobba till 16 så vi passade på att pimpa hennes lägenhet med 50 bilder på oss från Idre som jag skrivit ut, det blev tokfint!

När Emelie slutat jobba gick vi och handlade på ica, kvällens middag kunde inte bli något annat än tacos när vi 3 ses, så klockrent =P Rikard joinade oss från Mora och vi började dricka lite cider, Några vänner till Emelie kom och vi hade en trevlig förfest! Gick senare ut till ett öltält då det är marknad och lite festival, igår var det dock ganska kallt ute så vi gick vidare till en resturang/pub.. hade en jättetrevlig kväll!

Imorse var jag oförskämt pigg och vi gick ut bland marknadsstånden som är på gatan precis utanför Emelies lägenhet, inte lika stor som Mariestads "marken" men det var mysigt, blev väldigt besviken på munkståndet dock, för jag fick en kall munk, grejen som gör en munk sådär jättegod är ju att den ska vara helt nygräddad så man knappt kan hålla i den.. men men, det är även sm i beachvolleyboll här idag så de har lassat in en jäklamassa sand på torget, jätteskoj att titta på =)

har varit en ganska slö dag hittils, men vi kommer nog igång ikväll om jag känner oss tre rätt =D

Mina darlings!

Påväg ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0