sola skiner i Karlstad??

nedu.. det gör den bannemej inte!! suck.. och som en extra krydda så insåg jag imorse att jag glömt båda mina jackor hos Emelie i Smedjebacken i helgen, damn it! men jag fick låna min systers regnjacka då hon har två, thankyouverymuch Tina!!

Bussresan gick väldigt smärtfritt, läste lite i en tidning jag köpte sen slocknade jag ända tills vi var vid Karlstad universitet =) så skönt!!
sitter nu på Waynes Coffee med en chailatte i handen och tar det lugnt, Hanna slutar inte jobba förns om 1,5 timme. skulle träffa en vän men han fick förhinder så det sket sig..

Mailade även min chef på bokningen i Idre i veckan och hade fått svar nu att de gärna ville att jag skulle komma tillbaka och att vi skulle höras under hösten när hon hade tittat över tillgång osv.. men det värmde hjärtat ordentligt =)

Dags att fortsätta min chailatte och chilla, hörs senare!!
ciao

Kommentarer
Postat av: thomas

snyggt utseende på bloggen gumman, green är fiin :)

2009-06-10 @ 20:59:25
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0