aj, aj, aj, aj!

Herrejösses vilken träningsvärk jag har i benen nu, jag anade det redan igår men idag är det fruktansvärt! kan inte resa mig utan att grymta och stånka som en gammal kärring.. Har gått fram och tillbaka till tvättstugan några gånger nu på förmiddagen och tvättat, och det måste se sjukt komiskt ut när jag försöker ta mig de 100 meterna till tvättstugan, kan tänka mig att det ser ut ungefär som att jag har skitit på mig, för jag kan lixom inte gå normalt utan måste gå med raka knän för annars skulle jag nog falla ihop.. hahaha

Och så hade jag ju tankar på att åka bräda på min lediga dag, men det skulle vara ungefär samma sak som självmord idag så jag la ner den idén så fort jag försökte ta mig ur sängen imorse.. :P

men jag tänkte ändå åka upp till fjället om ett tag och hämta min bräda som har varit på verkstaden och fått lite kärlek av Marcus.. och så blir det säkert en sallad på tillfället om jag känner mig själv rätt!!

smell you later!
xoxo


Kommentarer
Postat av: thomas

fan vad gött! har man ont så vet man att du varit duktig :) you go girl!

2009-03-13 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0