Bokning & bowling

Sitter på jobbet och har bokat in en herrans massa stugor idag, känner mig jättestolt! Har bokat in stugor för över 85000kr =D nu är det "bara" 30 minuter kvar, sen ska jag köra hem och byta om, så ska jag, Emelie och Claes åka upp och bowla, trevlig söndags underhållning! Efter det blir det förmodligen en sallad på tillfället också om jag känner mig och Emelie rätt hehe.
Hanna åkte hem till Kil idag igen jag tycker inte om det, för hon skulle ju inte lämna mig igen men det gjorde hon ändå :P hon skulle hem och prata med sin chef inför sommaren.. så det är väl en godkänd anledning antar jag men det är tomt utan henne, tur att jag har Emelie!!
ne, men in brist på saker att skriva slutar jag skriva nu :p återkommer med bowlingresultaten, (förhoppningsvis kommer jag inte sist) hehe..
pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0