förkylning suger!

Nu har familjen varit här i nästan en vecka, och med sig hade de några härliga dunderförkylningar som de så snällt delade med sig av... suck! men jag mår ändå hyfsat idag, igår ville jag dock bara krypa under jorden...
har varit ute och åkt telemark hela förmiddagen, åkte till och med specialen i Nord =) (svart backe) gaanska stolt minsann!!
nu sitter vi hemma och tar det lugnt, har spelat ett parti yatzy och ätit lite våfflor.. tror inte jag ska åka mer i eftermiddag, inte värt att riskera att antingen bli mer sjuk eller skada sig för att jag är trött i benen.
imorn börjar slitet igen och familjen åker hem.. skönt att jag får träffa dem igen om ca 3 veckor!
å glömde ju nästan, igår var jag och Johan ute och åkte lite pulka med August, han var lite tveksam till en början,, men jag tror han tyckte det va roligt i alla fall =)

Mosters älskling!
august

Kommentarer
Postat av: Hanna

"Mosters Älskling" ;)

2009-03-27 @ 14:19:17
URL: http://hannahhh.blogg.se/
Postat av: thomas

stackars liiiten, får väl rekuperera en kväll med finalen i lets dance :). kram

2009-03-27 @ 19:10:32
Postat av: Louis

Ne men gu så sött! :)

Hoppas allt är bra med dig! Har varit asdålig på att höra av mig, Förlåt! Men ska ringa snart, det lovar jag!



Puss puss puss pusssss <3

2009-04-01 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0