I am IDRE addicted!

Ja det är så sant som det är sagt, jag är kär i Idre, träffade Jonny (min chef) i backen igår när jag åkte bräda, och vi hamnade i nord 6-stolsliften och pratade lite, han frågade om jag trivdes, JA JAG ÄLSKAR IDRE och om jag längtade hem, Nej, jag läntar verkligen inte hem, jag längtar efter folket där hemma men jag längtar inte hem..

Jag försökte lära Emelie att åka snowboard igår och hon kämpade på jättebra! kan ana att hon är ganska öm i både rumpa och knän idag men tillslut kunde hon nästan svänga bra =)
Efter det gick vi till Tillfället och åt (ovanlighet) och sen gick vi och shoppade på Intersport, jag köpte en Idretröja och ett nyckelband..

På kvällen åkte vi hem och tittade på "Just my luck" med Linsey Lohan, riktig chickflick! den va bra =) just love chickflicks!!

Idre tröja
Tröja och nyckelband..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh avis jag blir, både bowling, snowboard å film :( Saknar dig gumman!!

2009-03-10 @ 10:13:59
URL: http://hannahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0