It´s a sunny day =)

Har varit ledig även idag, dagen började ganska mulet och blåsigt, jag och Sofie åkte upp till fjället vid halv 10 och åkte bräda, jag hjälpte henne lite med teknik, och gav henne lite tips, det var jätteskoj! men tyvärr skulle hon jobba kväll, så hon behövde åka hem vid 13.00.. Då fortsatte jag åka med Erik, Martin och Maria, jättetrevlig dag, och på eftermiddagen tittade solen fram, såå himla underbart varmt och skönt! har till och med fått lite lite fräknar idag tror jag minsann. =)

sofie
Sofie in action

Nu på kvällen ska jag till Lodjuret och dricka lite cider, en tjej i skidskolan fyller 20 så vi är ganska många som ska dit, ska bli jätteskoj!

ciao!
em


Kommentarer
Postat av: thomas

snygg t-shirt, rawr! :) här är det bara mulet och slask, skicka ner lite sol åt oss stackare! :(

2009-03-03 @ 22:02:10
Postat av: Sanne

20?? Gawd vad vi är gamla!!

2009-03-03 @ 22:44:22
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0