Klantarsel!

Sitter hemma hos Hanna och tittar på när hon groggar, jag har lovat att vara chaufför ikväll så jag pimplar cola =P

måste berätta om min morgon,
Fick Västtransporten idag, gött tänkte jag, den går ganska snabbt att "göra iordning" på morgonen så då kan jag äta min frukost i lugn och ro, men ack så fel jag hade denna morgon.
Det började med att jag glömde stegen på vajern när jag satte igång liften, vilket resulterade i att stegen kapades rakt av, brytpinnen (säkringen rök) och hela vajern spårade ur nere vid dalstationen.. OOOPS! =P Så jag fick kalla på liftservice innan jag kunde fortsätta med morgonrutinen.. men jag var ändå klar 8.45 så jag hade i alla fall en kvart på mig att äta frukost innan liften öppnade.. Idag var det jättemycket barn som åkte i min lift så jag känner i ryggslutet att jag böjt mig ner mycket för att hjälpa dem på, men jag har ändå haft en bra dag på jobbet, även om den var seg som tuggummi ett tag!

Nu ska vi dra iväg på förfest innan det bär av upp till Kiken, och imorn kommer La Familia och Sanne, längtar så jag går av snart!! ska bli så himla skoj att ha dem här och visa "mitt Idre"

puss och hej!

pussgurkor

Kommentarer
Postat av: thomas

moahahah, lilla dumstrut!! ha det härligt med alla stora och den lilla! kram

2009-03-20 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0