La Familia! =D

Nu är de ÄÄntligen här :D
Jobbdagen igår gick ganska snabbt igår och för första gången på den här säsongen kom det inte någon eftersläntare efter halv 5 vilket gjorde mig ännu lyckligare!
Sen fick jag äntligen träffa sanne, Tina, Johan och August igen! som jag har längtat!
Och jag var rädd att August skulle bli ledsen när han såg mig för att han inte kände igen mig, men han skrattade, så jag inbillar mig att han långt in någonstans kände igen mig, =P
Jag och Sanne åkte ner till byn så jag kunde hämta min packning och maten jag köpt osv.. sedan hämtade vi upp Hanna och körde upp till stugan, åt fiskgrattäng och myste,
tillslut kom vi fram till att vi skulle gå ut och ta en öl/cider så vi pudrade våra näsor och begav oss ner till Kiken, det var faktiskt en riktigt rolig kväll trots att det var lördag, =) var fler folk än jag trodde där och Midnight Express spelade..
Men nu är det minsann dags att dra på sig långkallingarna och bege sig ut i ett snöigt Idre, här ska semestras!! :D

Mosters älskling!!
August och Sanne
SCCHKÅÅLL!
Sanne

Kommentarer
Postat av: thomas

snygg tröja pluttas har fått på sig :)

2009-03-22 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0