Protest!

min sambo Malin ringde mig förut och berättade att det ska vara ett möte om Idre Fjäll imorgon klockan 07.15 Kom igen!! varför tvinga upp alla som ska jobba i ottan. Vad hände med att ha kvällsmöte, eller i allafall klockan 18.00 eller något så att alla kan vara med, för de som inte jobbar kommer ju gå miste om mötet och alla som är där kommer vara jättetrötta och inte riktigt lyssna ändå.
Jag förstår inte riktigt vad de tänkte när de bestämde att ha det INNAN jobbdagen börjar, jag menar jag ska jobba till 17 det är en lång dag utan ett jäkla morgonmöte 45 minuter innan jag ska börja..
Och de tänkte nog inte riktigt på de stackare som jobbar 10 och 12 timmars pass på torsdagar, Hanna jobbar 8-18.30 ska hon då gå upp ÄNNU tidigare för att vara med på mötet? KATASTROF! jag garanterar att alla chefter som kommer hålla i mötet kommer ta ut kompledigt från lunch för att de gick upp och började tidigare, men det kan inte vi göra, tänk om alla skulle ta ut komp i liften för att vi började tidigare, jag skulle så vilja se hur de löser de då, liftarna måste ju vara öppna till 16.30. Ne Fy fan vad irriterad jag blev nu.. suck!

Kommentarer
Postat av: thomas

aawh stackars lilla gumman, det är nog karma som arbetar baklänges, du ska se att någonting bra händer snart bara för det! kram

2009-03-05 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0