trött, tröttare, tröttast!

Morgonmötet var som jag trodde, värdelöst! VDn Jocke Johansson stog och babblade om statistik som vi ändå får reda på i slutet av varje månad, berättade att vi hade jobbat på jättebra i Januari när det var mycket folk, och att det nu skulle lugna ner sig i några veckor innan påsk,, daah! för det kunde vi inte räkna ut själva? Kändes som att han ville visa sig lite vilket i och för sig var bra, för jag har inte sett honom sen introhelgen i December men ändå.. kom igeen!

Jobbade i Ost idag, skulle sitta på toppen i 3-stolen mittenpasset, men Sarah som klagade lite på att hon hade ont i nacken och ryggen imorse fick ondare under dagen så hon åkte till läkarmottagningen och 45 minuter senare fick jag höra i kom-radion att hon skulle åka ambulans till Mora för att röntga ryggen för den kanske är bruten.. shit vilken tankeställare man fick sig då, så jag satt kvar på toppen till stängning.

Efter det gick ett gäng till Tillfället och åt för vi kände inte för att åka hem direkt, har nu suttit och gjort min ansökan till SCA och väntar på att Malin ska ringa med mer info om Sarah, men inget nytt än.. lite läskigt. Hoppas verkligen det inte är något allvarligt med henne!

ska gå och bädda ner mig nu för jag är totalt utmattad, kommer sova så gott!

Kommentarer
Postat av: thomas

otäckt med kompisen, hoppas det går bra :(

2009-03-06 @ 01:12:19
Postat av: Alex

De lät inge vidare de där.

Jag hoppas verkigen de går bra för henne.

2009-03-06 @ 03:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0