vilken uunderbar dag!

studsade upp imorse och var ute i backen 8.50.. fick åka nypistat i flera åk! =) heelt underbart!!!
speciellt i nordbackarna att kunna fräsa på i de svarta pisterna för att det inte är massa snöhögar utan bara manchester! oslagbart!!
Jag tror aldrig att jag åkt så mycket och intensivt på en och samma dag på hela säsongen, men det var verkligen en välbehövlig dag.. Mamma och August kom till Askelandet och vi grillade korv till lunch, senare på dagen stannade vi ostcaféet och drack cider på eftermiddagen innan vi gick till Tillfället och käkade kladdkaka och drack en cider till.. :P då slöt alla upp så vi hade lite familjeeftermiddag där, mys mys!

Nu sitter jag i stugan och bara gottar mig.. längtar efter middagen för jag är tokhungrig! och ikväll är det TP som gäller =)
pusshej!

Hela gänget i backen..
hela gänget


ostcaféet!
mackan, hanna, sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0