Britney Spears!

Idag vid 9 släppes Biljetterna till Britneys konsert i Juli! Jag våldgästade Thomas för han har snabbare internet än mig, så jag torterade hans stationära dator medan han satt i soffan med sin laptop. Ticnets sida craschade typ totalt för det var väldigt många som ville ha biljetter, men efter ca 30 minuter kom jag äntligen fram! och fick 2 biljetter, så jag och Anna ska gå och se henne den 13de juli :D

Blev ännu lyckligare när jag hittade en x2000 biljett hem sthlm-skövde för 95 kr! nej ni läste inte fel.. trodde inte det var sant först!! :D

Dagen flöt på och på eftermiddagen åkte jag, Tina och August till Mormor och Morfar och fikade.. jättemysigt!

på kvällen har jag och Thomas tittat på 7 pounds, mycket bra film.. fick även en födelsedagspresent av honom, tusen tack! =)

Ne dags att sova, imorn kommer Hanna älskling hit! har saknat henne!! och så kommer släkten för att fira mig lite och käka smörgåstårta., men mer om det imorn..

puss och godnatt

Britney here we come!
biljetter
August och mormor
August och Mormor
Tack Thomas!
ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0