confessions of a shopaholic...

ja, jag erkänner det är lite för roligt att shoppa just nu, köpte en handväska när jag var i Skövde med Sanne igår och idag sprang jag förbi ett par trekvarts jeans som jag inte kunde motstå.. men nu får jag ta och skärpa mig, måste spara pengar!!

har haft 2 jättesköna dagar nu, skövde med Sanne igår som sagt, hann även med en fika med Pillan, och på kvällen var jag hemma hos Tina och August och lekte,

Idag har jag umgåtts med min mor som var ledig idag, vi åt lunch på stadshotellet, efter det har jag och TIna varit hemma hos Lars, (vår farbror) för han fyller 60 år idag.. Vid halv 5 skulle Tina på rehabträning för sin rygg så då tog jag och August en promenad i det fina vädret och sedan lekte vi tills Tina var klar,, det gick galant! inte en tår *stolt*

Sitter i soffan nu och tar det lugnt, är jättetrött! Imorn är det "marken" (marknad).. alltid samma saker men alltid lika skoj att gå och titta!

ciao!

Kommentarer
Postat av: thomas

"nej då, jag klarar av att bara titta när jag går förbi skyltfönster"... "hosta lite lätt" :-)

2009-05-06 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0