Finbesök från skåne!

jaha, då var ännu en  helg förbi.. i Fredagskväll fick jag finbesök av Elin Månsson. För er som inte vet så var hon en av de tjejerna som reste till Australien samma dag som mig och Sanne och vi bodde tillsammans en tid på Flinderstreet i Sydney.
Vi grävde fram 2 cyklar i garaget och cyklade ner till stan och tog 2 cider på Buffalo och bara snackade strunt (sånt som vi tjejer är bra på).
På lördagen gick vi en vända på stan, tog en Klings mjukglass i hamnen. Måste ju visa Mariestadspärlor när hon är här, det blåste ganska bra så det var brain freeze på hög nivå men det är alltid lika gott :P
På eftermiddagen körde vi till Skövde och mötte upp miss Sanne. Började med en fika på Pims och sedan gick vi vidare till Mangos och åt som alltid god mat =) Hur mysigt som helst.
I förmiddags skjutsade jag henne till Tåget.. Har haft en jättetrevlig helg. Hoppas att hon och Matilda kan komma upp snart igen, det skulle vara superskoj!!!

resten av dagen har jag tagit det lite lugnt och sedan i eftermiddags gick jag ut på en lång powerwalk som slutade hemma hos Tina och August, Johan hade åkt till Stockholm för han skulle vara där tidigt imornbitti på jobb och det gick inga tåg tidigt nog. Lekte med August och jag och Tina var säkra på att han försökte imitera ljudet av en Tupp idag!! han är så jäkla frän. Lär sig något nytt varje dag.

imorn ska jag upp och sitta klistrad framför datorn vid 09.00 för då släpps Britney biljetterna till Globen den 13 Juli.. jag ska ha biljetter till mig och Anna a.k.a Britney ;)

Jag och Elin äter glass i hamnen
em och elin
Sanne och Elin på Mangos
Sanne och Elin
Sanne, jag, Matilda, Sandra och Elin i Cairns Australien för ett år sen
Tjejerna i Cairns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0