Fredagsmys..

varit en ganska lång dag idag..

Åkte till Skövde imorse och gick en långpromenad med Pillan uppe På Billingen.. fixade lite grejer och åkte sen hem till M-stad för att gå på Intromöte på SCA.. de sa väl inte direkt något nytt. men men det var ju obligatoriskt..

Efter en glass i Hamnen med Thomas så började min fredagsmys fredag med mig själv.. Mamma och Pappa åker Färjan till Kil och tillbaka i helgen så det är bara jag hemma.. (och Doris såklart)

har lyxat till det med en kebabrulle idag men jag orkade bara halva,, (förstår inte hur man orkar en hel) sen har jag ätit lite grönsaker och dip, tittat på Talang, och bara haft det "gött".. väldigt välbehövlig kväll!

Imorn är det Dop som gäller, jag ska sjunga "Himlen är oskyldigt blå" så den har jag spelat och sjungt massor ikväll så den sitter bra, kan den utantill nu (ifall jag blir blind inatt så kan jag fortfarande spela den) =P
och imornkväll är det Karlsborg som gäller.. riktigt laddad inför det!!

Har tittat mycket på tv ikväll och jag älskar verkligen olw:s reklam om fredagsmys.. melodin liksom fastnar i hjärnan och den kommer ju varje gång det är reklam så den sitter där nu.. men jag tycker som sagt om den =)

Olw:s fredagsmys reklam =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0