Hemma igen..

då ligger man åter igen i sin egen säng.. veckan med Wille har gått så otroligt snabbt!

I fredags åkte jag och Wille till Örebro och lekte på Lek o buslandet! så himla cool byggnad! och så perfekt för barn! jag är 22 och tyckte det var jätteskoj! lite jobbigt dock att laburinterna eller vad man nu ska kalla dem är ca 120cm höga så man får gå böjd hela tiden men som sagt det är ju till för barn :P det fanns massa roliga rutschkanor och allt är vadderat och färgglatt! fanns även ett inhägnat område där det fanns hundratals skumgummibollar (typ 7cm i diameter) och ett jättestort sjörövarskepp med kanoner som man kunde skjuta dessa mjuka bollar från, helt genialt! man får skjuta men det gör inte ont att bli träffad.. Synd bara att man inte har lika mycket energi som en 6-åring :p men jag tycker jag hängde med i WIlles tempo ganska bra iaf!

Idag har vi gått på Dansstationens dansuppvisning Fjärilsdalen, jätte söt liten saga och många duktiga dansare.. har även gjort Tackopizza idag, (har blivit lite av min specialitet tror jag minsann :D gott som fan är det i allafall!

Kommer verkligen sakna att inte kunna pussa på Wille som jag kunnat i några dagar nu, han är en helt otrolig liten kille! och jag har haft tokskoj på Gnejsvägen med honom, Anton och Markus!

Ett av bollhaven och lite laburinter...

sjörövarskeppet med kanonerna

Den brantaste rutschkanan jag sett, Wille skulle självklart åka baklänges..

Cool vulkan rutschkana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0