ingen bugg...

Pratade med Helen för en liten stund sen och hon berättade att det hade blivit lite mycket denna helgen så de inte kunde åka och bugga imornkväll.. förstår henne verkligen, men ååh så tråkigt, jag har verkligen längtat efter att åka och bugga imorn i flera veckor!! ännu tråkigare är att jag inte har någon annan att åka med så det blir ingen bugg imorn =( fan...

Dagen idag har varit helt crapy.. regn regn regn hela dagen och då får man inte direkt jättemycket lust att göra något. Skoj att cykla in till stan när man blir blöt efter att ha tagit ut cykeln ur garaget liksom...

Ne.. denna dagen kunde vi lika gärna hoppat över...

BLÖÖÖ!

Kommentarer
Postat av: HeleN

Förlåt vännen! Jag tror du förstår men jag känner mig som en svikare! Pallar inte med det just nu bara.. :( KRAM!

2009-05-29 @ 10:31:54
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0