min dag idag!!

ja må jag leva ja må jag leva.. :D

Idag är jag en tjej på 22 Jordsnurr för att återkoppla till Lunarstormtiden ;)
Hade lite kalas igår med smörgåstårta. Fick en blender av Tina och Johan, och en rosa ipod av mina föräldrar och mormor och morfar.. :D men tyvärr så är det något fel på den för displayen lyser inte.. så det blir till att krångla med reparation det första jag gör om inte norrlanders kan byta ut den, vi får se, ska ringa dem vid 10..
Så himla typiskt, jag som varit emot Ipods hela tiden för jag tycker det verkar krångligt, men nu tänkte jag att well well, någon gång ska man väl lära sig.. å så är den paj från början... suck.

Hanna älskling är här nu och om 55 minuter åker vi till Göteborg :D:D ska boka vår resa, och fira mig lite! ska bli jätteskoj!! :D

ha en bra dag alla för det ska bannemig jag ha!
puss

min fina blender :D
blender
min nya (tyvärr trasiga) leksak..
ipod

Kommentarer
Postat av: thomas

den var ju iallafall snygg.. kan ha som dörrstopp om inget annat :-) congratulazione chica, krams

2009-05-13 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0