Ny resa bokad =D

Haft en kanondag i Göteborg,
Började med att jag ringde och Pratade med Norrlanders, och jag får lämna tillbaka min Ipod och få en ny för det är förmodligen fabriksfel på den =) så skönt att slippa krånglet med att reparera och skit!
När vi kom ner, hittade vi ett mysigt lunchställe och åt varsin sallad, sen var det dags att gå till STA-travel vid 15.00. Där fick vi träffa en jättetrevlig tjej vid namn Sandra, hon klickade ungefär en miljon gånger på sin dator och vi diskuterade fram och tillbaka och resultatet blev:

3 veckor på Nya Zeeland
2 veckor på Fiji
4 veckor i Australien
2 veckor i Filippinerna
och avslutar med 4 veckor i Thailand =)

Kunde nog inte vara lyckligare just nu. Åker 22 Augusti. Känns så himla bra och billigt som tusan kom vi undan! 21700kr för alla de flygningarna.. vilket med mellanlandningar blir 10 flyg.. så om man slår ut det så blir det 2170kr per flyg =)

Efter det hittade jag en födelsedagsklänning på Gina Tricot lite gladiatorstil, I love it!

Åkte sedan ut till Siba på Hjalmarbrantingsplatsen och hämtade Jossis nycklar, passade även på att köpa Ipodfodral för hon har personalpris så där sparade jag 75kr Thankyouverymuch!
Sitter nu och tar igen oss hemma hos Johanna, väntar på att hon ska sluta jobbet så ska vi gå ut och äta någonstans =)

ciao!

På tåget påväg ner till Gbg
Jag och Hanna
Min nya klänning =)
klänning

Kommentarer
Postat av: Sanne

Härligt, härligt babe!

2009-05-15 @ 07:58:07
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0