the nanny!

Idag har jag flyttat till Gnejsvägen veckan ut.. ska ju ta hand om William och det ska bli himla skoj!!
Dagen idag gick jättefort.. vi åkte till Tina och lekte med henne och August en stund sen har vi lagat mat och spelat lite spel..

Imorn ska vi överraska Wille med att åka till Göteborg och gå på Liseberg. Han vet inte något,, Anton klanton försa sig vid matbordet förut om Liseberg, men jag tror att Wille glömde det lite iallafall.. ska i allafall bli himla skoj!!

dags att titta på film med Anton, återkommer imorn när vi åkt oss snurriga i alla karuseller =D (vet inte vem av oss som kommer tycka det är roligast, för jag blir som ett litet barn när jag är på Liseberg vill bara springa runt och hinna med att åka så mycket som möjligt, men man får väl ta lite "mamma" roll när man är där med william..

ciao!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Kul att varje dag läsa om vad du gör

2009-05-20 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0