trevligt kvällssamtal!

Tittade på film, blev american pie 6.. visste inte ens att det fanns så många.. men det var underhållande, väldigt mycket nakenhet, konstigt att den ens får visas i USA, det är säkert typ 30-års gräns för att se den på bio eller så är alla 100 bröst man såg i filmen sensurerade... hahah
Anton höll sig vaken i typ 40 minuter men men..

Precis när filmen var slut fick jag sms från en ganska jätte uttråkad Sanne som också ville åka till Liseberg, och vipps, så bestämdes det att hon ska med, vi har ju ändå en plats kvar i bilen :D åh så glad jag blev nu! eller ja, jag var glad redan innan men alltid skoj att umgås med sannebabe!! (dela lite på "mammarollen" är också trevligt)

Ne om man ska ta och sova lite nu, gosgrisen bredvid mig har sovit i 4 timmar redan (eftesom han var så duktig och somnade utan protest när jag efter att ha läst en bamsetidning för honom sa att "nu är det dags att sova William") såå I have some catching up to do =P

thankyouandgoodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0